Telefonsalg

Direkte salg via telefonen stiller ikke kun krav til et godt produkt men i særdeles stiller det krav til salgskonsulenten. Derfor er produktoplæring, uddannelse samt løbende ledelse og coaching af vores konsulenter absolutte nøgleord, når vi tager en ny opgave ombord hos os. Vi ved, at vi har kort tid til at vise resultater for at overbevise dig som kunde om, at du har truffet det rigtige valg. Samtidig skal vores medarbejdere føle sig hjemme i produktet og trygge i dialogen, det giver de bedste resultater på den lange bane.

Med telemarketing når vi rigtig mange kontakter på en dag. Derfor er det vigtigt, at vores konsulenter er instrueret rigtigt, har det rette produktkendskab og det rette script, således alle kunder får den rigtige oplevelse af din virksomhed og dit produkt. I lige så høj grad er det vigtigt, at vi benytter os at det rigtige salgsmæssige Setup, således ingen kunder bliver ”tabt”. Det stiller krav til vores systemer i forhold til genopkald samt opfølgning på tilbud, ordrebekræftelser, salgsmails mv. Også dette har vi stor erfaring med at styre.

Vi ved, at hvert eneste salgsopkald betyder noget for din virksomhed. Det giver nemlig kunden det første indtryk af din virksomhed og dit produkt, ligesom det også kan betragtes som kendskab, branding, kundepleje, service og loyalitet, alt afhængigt af, hvad opgaven definerer.

Giv os et kald så finder vi den bedste løsning for dig og din virksomhed