social media marketing
Vi er et specialiseret 360° bureau med stærke kompetencer inden for
- målrettet annoncering
- facebook og instagram ads
- linkedin ads
- snapchat ads
- youtube ads
- tiktok ads
Interesseret?
dybdegående annncerings-system
- målrettet annoncering
- annoncering med præcision
- mist ikke eventuelle kunder
Facebook og Instagram er blandt de største sociale medier i verden i øjeblikket, og mange virksomheder får stor værdi ud af at anvende netop disse platforme som en del af deres markedsføring.
Kunderne, og netop den målgruppe, som du gerne vil ramme, er højest sandsynligt til stede på Facebook og Instagram. Ifølge Danmarks statistik bruger mere end 70% af Danmarks befolkning i alderen 18-89 år Facebook, og vi lover dig at din målgruppe også er til at finde derinde.
Udover de mange kunder, som du får adgang til, har Facebook også ét af de absolut mest dybdegående annonceringssystemer i verden. Vi kan segmentere og målrette annoncerne på boligejere, alder, demografi, forældre, demografi og hundredvis af andre parametre.
facebook pixel
Derudover kan man med Facebooks “Facebook Pixel” levere annoncer til folk som har, besøgt din Facebook, Instagram, website eller lagt noget i kurven.
Det er yderst vigtigt at annoncere til folk som har vist interesse for din tilstedeværelse produkt eller ydelse, da det er varme målgrupper som er bekendt med din virksomhed og ofte billigere at få til at konvertere.
Facebook Pixel kan ikke kun bruges til at annoncere til folk som har vist interesse for dine produkter. Med brugen af en pixel indsamler den også data, til at optimere og finde dine nye kunder i det store marked. Jo mere data vi giver denne pixel, desto mere præcis og bedre bliver den til at finde nye kunder til din forretning.
konverteringssporing
Med konverteringssporing kan vi løbende justere og optimere dine aktive kampagner.
spend og omsætning
Få et overblik over din data og juster løbende din virksomheds adspend og omsætning.
få oversigt over dine kampagner
Det sidste og bedste ved en Facebook annoncering er at man får data på alt. Med den data Facebooks pixel giver os, kan vi foretage konverteringssporing, blive klogere på data og løbende optimere for hele tiden at få bedre resultater på dine aktive kampagner.
Det vil sige, at man altid ved hvilke annoncer som performer godt, leverer køb, og hvilke som ikke gør. Og det er den her information som gør at vi hele tiden kan effektivisere aktive kampagner og månedligt forøge adspend og omsætning.
business manager
Med Facebook Business Manager kan du let administrere dine gribende annoncer.
data oversigt
Med Facebook Ads har du altid et overblik over hvilke annoncer der fungerer, og hvilke der ikke gør.
vi har gjort det nemt for dig…
dynamiske og komplette marketingløsninger
Vi arbejder med digital markedsføring på en meget unik måde.
Du har sikkert prøvet det… at deltage på et møde med et marketing bureau, som præsenterer dig for en foruddefineret kasseløsning, med x antal annoncer og x antal søgeord, som er inkluderet i ”pakken”. I vores optik hører det fortiden til.
I 2024 kræver det at man er dynamisk i sin tilgang til markedsføring. Man skal kunne ændre fokus, og skifte strategi undervejs, hvis data bakker det op. Vi lægger hovedet på blokken, og leverer varen. Hvis ikke, kan der være tale om et mismatch, og så skal du som kunde have lov til at gå andre veje.